Още една риба в морето? Или пък не.

След време може би ще се смея на този пост, но да се надяваме, че това ще е без значение!
Аз съм Дени.Само Дени, не съм Деница, Денка, Дена или…Абе, Дени! За разлика от името ми, не умея да съм толкова кратка
, пишейки каквото и да е.Но ще опитам.
Родена съм и живея в малък град, ви
дът на кубинките ми кара доста мои съученици да се обръщат и да ме питат от кога слушам метал… Ще спестя подробностите с отговора. И без да се задълбочавам повече, просто искрено се надявам тук да е мястото, в което ще изразя себе си по малко по-добър начин и ще покажа нещо на някой, който има нужда да го види.
 
Благодаря на учителката, която ме вдъхнови с не толкова добрите си намерения, но все пак ми помогна да направя стъпка напред от това просто  да се възхищавам на хората и най-накрая да направя нещо. И ще разкажа как точно се случи това.
Не внимавах в час, четях за бум-ът около колекцията на Джеръми Скот за Москино, а именно за Барби колекцията.
- Дени, веднага повтори какво каза тя.
- Не я чух, госпожо.
- Еми как ще я чуеш, не слушаш… Как може бе?! Абе Дани, да де, Дени, яя ми кажи кой е най-модерният цвят за 2015та година.
- Марсала, госпожо, защо?
- Ееее как така може това да го знаеш… ама да не знаеш какво питам?!
-Приоритети, госпожо.
С това ще приключа и завинаги ще помня модерния цвят на 2015та, който ме постави в една неудобна ситуация, от която излязох с усмивка и реших да действам.
И така се роди първия ми пост.
Черно. Обожавам го. Винаги е там за теб, когато просто не ти е ден за цветове като фуксия или кралско синьо. Защото ще започна да нося повече други цветове, когато се появи нещо по-тъмно от черното.

И за да не потъват минувачите в една черна дупка щом ви погледнат е по-хубаво ако черното е смесица. Смесица от материи или смесица с мааалко други цветове. Заложила съм на металните отблясъци- камъчета по кубинките, statement колие и часовник. Също като някои птици, когато видя нещо, което блести, забивам поглед в него. И се моля цената на брокатеното или нещото с камъчета да си струва стоенето в шкафа…Рядко намирам приложение на точно такива аксесоари, но именно в монохромен аутфит може да ги добавя като нещо различно.
Златистото и сребристото според мен не си пречат, ако знаем границата между красивото добавяне на елемент и кича.
Да, обичам черното. Има дълбочина. Обещавам, че в следващия си пост ще включа и други цветове, хаха!

Пуловер-
Sixth June, благодарение на CKFS https://ckfstudio.com/bg/
Клин от изкуствена кожа- Stradivarius
Кубинки- Tendenz
Кожено яке- H&M
Шушляково яке /защото вече замръзвах/- Puma
Раница от изкуствена кожа- H&M

Шапка- Bershka
Колие- H&M
Часовник- Just
Cavalli


До скоро! :)






Специални благодарности на Георги Момчилов за снимките! 

Коментари

Популярни публикации