Защо не ме е страх от ваксината срещу коронавирус

 

Здравейте, приятели! Преди да започнем, всъщност ще сме започнали!

Днес няма да четете за онзи очилат чичко гений заради когото в момента имам възможността изобщо да пиша нещо чрез този невероятен софтуер!

Няма да споменаваме 5G, 6G, 23G plus, 47G EXTRA, 84 PRO MAX и g-точки!

Вече няма да използваме глагола „чипират“, защото „чипизират“ е много по-благозвучно!

И също така няма да стане и дума за страх от игли, защото това просто е тъпо, пораснете.

 

Днес искам да ви споделя причините поради които не ме е страх от това какво има във ваксината срещу коронавирус, освен единствената логична, която се нарича common sense.

Само искам да вметна, че е малко странно да вярваме, че сме толкова изобретателни, за да пратим някаква шепа винкели на майната си У КОСМОСА, но да не вярваме, че от ваксината няма да ни порасне втори пъп на челото.

И ако мога да обобщя моето мнение относно промените в хората, които настъпиха изцяло заради пандемията, ще кажа само, че имате много време, но четете грешните източници. И ако някой ви пръска от самолетите с нещо, да вземе да се забърза малко и да се свършва, щото вече не ви издържам.


ЗАЩО НЕ МЕ Е СТРАХ ОТ ВАКСИНАТА СРЕЩУ КОРОНАТА

ДЕЙНА ЕДИШЪН 2021

 

1. Сядала съм на тоалетната чиния, докато пишкам в мизерно крайпътно кръчме в Сърбия. А точно тогава се прибирах от Англия с кола в която спах през повечето време и два дни се изхранвах на кюфтета в запотена найлонова торбичка.

2. Яла съм котешка храна. Имала съм около 42 котки, пробвала съм поне три вида различен Уискас пауч.

3. Била съм в общежитие в Студентски град. Тук дори няма нужда да ви обяснявам, приятели.

4. Мила съм си ръцете със сапун от ЛОЙ ОТ ПРАСЕ.

5. От осми до дванайсети клас съм яла всеки ден кренвиршка на тостер със съмнително количество кетчуп, майонеза и горчица. 

6. Нагълтвала съм се с вода от обществен басейн. Поне 27 пъти.

7. Търкала съм си ръцете в някаква ароматизирана страница ОТ КАТАЛОГ НА ЕЙВЪН, за да помириша парфюм за 4.99, който няма да си купя, а разлистването на каталога е било приятно учебно занимание в час по Немски. Их коме аус Булгариен, их хабе айне бруда. И ако може малко МИНЕРАЛ ВАСЕР! И тъй като винаги последният чин беше моя спот, преди мен този каталог бе усетил съблазнителното потъркване на 22 момичешки китки.

8. Пила съм от чужда чаша цяла вечер без да го осъзная.

9. Пила съм от чужда чаша СЪС ДА ГО осъзнавам. И не ми е пукало.

10. Пила съм от чужда чаша с пепел от цигара вътре.

11. Пила съм степче.

12. И ТАНГ.

13. Пила съм всякакъв алкохол на култовия БРАНД „САВОЙ“.

14. Чупила съм живачен термометър.

15. За малко да умра от преяждане с кайсиеви ядки.

16. Плувала съм в реки, язовири, била съм в морето в Слънчев бряг. Виждала съм лайно на повърхността на един метър от мен и за крака ми се е залепяла използвана дамска прервъзка плюс бонус пясък.

17. Използвала съм едно и също червило с още 25 момичета на концерт.

18. Спала съм в стая, която е превърната от майка ми в Амазонската екваториална гора.

18. Пушила съм червено Марлборо.

19. Хапали са ме три кучета. Веднъж по дупето.

20. На пътешествия съм пила от една бутилка вода с още 12 души.

21. 5-секундното правило за храна на земята? Не го познаваме! Яла съм торта с баварски крем от земята пред дискотека пред която съм повръщала. Много ясно, че това е Флай.

22. Била съм в поликлиниката в Нова Загора.

23. Рязала съм чужди нокти на краката.

24. Заспивала съм в леглото с книги от библиотеката.

25. Яла съм суджуци и луканки от бащата на чичото на дядото на някакъв си мой приятел.

26. Пила съм вода от чешмата във Форт Лодърдейл, Флорида, когато по новините и социалните мрежи е гърмяло от предупреждения, че чешмяната вода НЕ ТРЯБВА да се пие, защото има мозъкоразяждаща бактерия.

Бе, може и да е станала някаква врътка с това с мозъка, но не мога да гарантирам със сигурност.

 

 

 

 


 

 


Коментари

Популярни публикации