Ама... защо се "правиш" красива?!

След доста дълга "почивка", днес съм тук.
И от скоро доста хора ме питат защо пък е нужно да се правя "красива"...????!.,.....!;@&)/(-@:"

Аз съм красива. Не се правя на такава. Всеки е. И не зависи от кадифената маска фон дьо тен по лицето ми. Но понякога ми е приятно да я слагам. И просто ми е кеф...ами...да застана пред огледалото, да се погледна и с удовлетворение да СИ  кажа:
-Хей, Дени, СВЕЖА СИ! Харесвам те. И тези дънки не те правят дебела, може би са самите тлъстини, но все пак си очарователна.

Огромен процент от мъжете и момчетата около мен постоянно ми задават този въпрос, някой с насмешка, други с недоумение, трети просто се чудят защо. 
А голямото "защо" идва от мен.
Защо трябва да се обръща внимание на това дали съм отделила 4,5 секунди на гнездото на главата ми, което би следвало да е кок... или съм решила, че ще накъдря, сплета и прибера косата си, което ще отнеме време? Защо трябва да го правя за някого? Собственото ми мнение за МЕН и собственото ми мнение за разпадащата се прическа, подобна на кулата в Пиза е важно. Защо един човек трябва да се "гласи", "кипри" или "ПРАВИ" за друг човек?
И мили мъже и момчета, ценете жените до себе си, защото вашите момичета понякога искат да се чувстват добре в кожата си и повярвайте, огромна част го правят просто за себе си, защото тяхното собствено задоволство от острата като бръснач очна линия е важно. Тези изящни същества до вас (повечето), слагат блестящи частички по скулите си, ЗАЩОТО ИМ ХАРЕСВА, не защото искат да получат комплимент, не защото някой ще им каже колко чудесно им стои. Правят го, за да се погледнат отново в същото огледало, в  което и аз гледам всеки ден и да се усмихнат сами на себе си. 
И външният вид не е всичко, но по дяволите, не искам някой да ме гледа осъдително, защото съм решила, че ще си сложа синьо червило. Ама пък то синьото не приличало на червило, а на боя, отрова за мишки или антифриз. На хората не им харесвало, не било красиво и женствено.
Ами, нека бъдат щастливи хората с техните бледорозови червила, защо не? Аз съм си добре.

П.П- Мъже, щом питате защо жените ви се гримират или си правят прическа, ако не е за да ги заглеждат други мъже или да им се правят комплименти, не им казвайте колко прекрасно изглеждат щом ги видите преди някое събитие, заради което са се подготвяли 2 часа. Кажете им го сутрин, когато ги будите. 

П.П 2- МОЛЯ ВИ, ОСТАВЕТЕ МЕ ДА СЕ ГРИМИРАМ, ПРОСТО.ЗАЩОТО.МИ.ХАРЕСВА.

Коментари

Популярни публикации